DE GRIJZE JAGER

foto 10
EEN DAG OM NOOIT MEER TE VERGETEN.

Speciaal voor de Kinderboekenweek en naar aanleiding van het
verschijnen van deel 9 van de Grijze Jager kwam de schrijver John Flanagan
helemaal uit Australië om zijn Nederlandse fans te ontmoeten.
Het was maandag 11 oktober 2010.
Rond vier uur kwam ik aan bij Kasteel Hoensbroek.
Meteen heb ik kennis gemaakt met de schrijver van de Grijze Jager,
JOHN FLANAGAN. Vervolgens werd ik begroet door de vrouw van John Flanagan.
Ook werd ik verwelkomd door de PR medewerkster van Kasteel Hoensbroek en een vertegenwoordigster van de uitgeverij van de Grijze Jager.
We gingen daarna een kop koffie drinken met een Limburgse vlaai.
Om half vijf mocht ik als eerste mijn boeken laten signeren.
Tot half zeven heb ik foto’s gemaakt.
Om 7 uur begon het Middeleeuws etentje.
Super gezellig en heeeeeel lekker allemaal.
Ten slotte mocht ik de schrijver en zijn vrouw naar een hotel in
Maastricht brengen….in mijn autootje……
Wat een belevenis….wat een avontuur……
Och ja…ik ben zelf een basisschoolleerkracht en doe heel veel aan leespromotie.
Natuurlijk heb ik ook alle boeken van John Flanagan gelezen.
Ook zijn nieuwste boek “Broederband”

Geef een reactie

