MOSA LIRA AWARD ….ZES JAAR GELEDEN

Mosa Lira Award 2007

Het is alweer zes jaar geleden dat ik de eerste Mosa Lira Award heb mogen ontvangen.
Sindsdien is er ongelooflijk veel gebeurd.
Het feit dat ik de Award heb gewonnen, vind ik een hele eer.
Als je zo’n award krijgt weet je dat je werk gezien is en dat je het niet voor niets hebt gedaan.
Ik merk ook dat ik sinds het winnen van de award minder hoef uit te leggen.
De prijs vergroot de zichtbaarheid van wat ik eigenlijk allemaal doe op het gebied van leespromotie/leesbevordering.

De Mosa Lira Award heeft mij ook op de kaart gezet.
Ik word regelmatig gevraagd om mijn ervaringen te delen.
Leerzaam voor anderen, maar zeker ook voor mezelf.
Mijn activiteiten op het gebied van leespromotie stopten niet na het winnen van de award. Mijn projecten werden steeds groter en mijn hobby veranderde in wat het nu is: mijn passie.
Steeds probeer ik mijn grenzen te verleggen en ik verwelkom ook graag nieuwe uitdagingen om mijn creatieve horizon te verbreden.
Mijn streven is ook om regelmatig onbegaanbare paden en onontgonnen
gebieden te bewandelen.

Geef een reactie

