BOEKENPRIKKELPRIJS: DERDE VAN NEDERLAND OP HET GEBIED VAN LEESBEVORDERING

BOEKENPRIKKELPRIJS 2009:

Boekenprikkel A12

Wat gaat de tijd snel.
Alweer 4 jaar geleden.
In Amsterdam mocht ik mijn prijs ophalen.
De prijs werd uitgereikt door de kinderboekenschrijver HANS HAGEN.
Amsterdam 18 mrt 1a

Derde van Nederland op het gebied van leesbevordering.
Heel bijzonder!
Er deden ruim 47 scholen mee aan deze Boekenprikkelwedstrijd.
Alle scholen hebben hun gezamenlijk project opgestuurd.

Ik deed mee met mijn 8 projecten, die ik helemaal alleen
heb opgezet/samengesteld/ uitgevoerd.

BOEKENPRIKKEL AMBY

tijdschrift stichting lezen nr 2 09

Geef een reactie

