BOEIEND ONDERWIJS: INSPIREREN IN LEREN. WIE ZIJN MIJN INSPIRATIEBRONNEN?

website inspirereninlerenMijn doel is: altijd blijven leren, ontplooien en ontwikkelen.
Ik laat me graag omringen door mensen met passie , die een doel voor ogen hebben en daar aan werken en anderen hierin mee kunnen nemen.
Mensen die van problemen kansen maken…
Mensen die iets voor een ander willen betekenen…
Mensen die ideeën omzetten van creativiteit in concreet handelen zelfs
in heel kleine zaken….

Er zijn véél inspiratiebronnen die mijn leven en denken hebben verrijkt, die mij geholpen hebben in mijn eigen zoektocht en me nog steeds enorm bemoedigen.

Op het gebied van BOEIEND ONDERWIJS ken ik o.a. twee mensen die in mogelijkheden denken,
die dichte deuren kunnen doorbreken en nieuwe openingen kunnen creëren om zo
een kruisbestuiving Boeiend Onderwijs mogelijk te maken.
Twee mensen wiens voorruit groter is dan de achteruitkijkspiegel.
Twee mensen die theoretische kennis kunnen omzetten in praktijkgericht denken en in praktijkgericht advies.
Mede dankzij deze twee mensen kon ik al mijn theorie m.b.t. Boeiend Onderwijs gemakkelijk
naar de praktijk omzetten om zo meer kennis, creativiteit en ideeën te verkrijgen.

Wie deze twee mensen zijn?

Kijk maar eens naar http://www.inspirereninleren.nl

Geef een reactie

