TEFAF 2013…..GET IMPRESSED..MY IMPRESSION

mindmap

TEFAF 2013 IS WEER VOORBIJ!
Dit jaar mocht ik twee middagen genieten en kennis nemen van alles wat er
in de wereld van kunsten te vinden is.
Ja wat is er toch veel moois door de jaren en eeuwen heen gemaakt.
Dit jaar was ik erg gecharmeerd van de Russisch/Duitse expressionistische kunstenaar
Alexej von Jawlensky
Ook dit jaar trekken Andy Warhol, Raoul Dufy, Kandinsky, Calder, Sam Francis, Leger,
Dubuffet, Max Ernst aan mij voorbij…
Mijn persoonlijke impressie, mijn eigen beeldverslag ( KLIK OP DE FOTO OM DEZE TE VERGROTEN):

TEFAF 2013  le port de CassisTEFAF COLLAGE 1 2013

TEFAF COLLAGE 2 2013Warhol Tefaf 2013

Tefaf 2013 le port d'HonfleurTEFAF COLLAGE 2013

Sam Francis Tefaf 2013

Jeff Koons Tefaf 2013

BMW mini Tefaf 2013 1

Alexej von Jawlensky collage 2013

Geef een reactie

