HOE KUN JE SUCCESVOL EEN BOEK PROMOTEN?

leescirkel schrijversbezoek

VOLGENS HET GEDACHTEGOED VAN AIDAN CHAMBERS:
KIES EEN BOEK UIT……
GEEF JEZELF, DE KINDEREN ….DE TIJD OM TE LEZEN
DEEL JE EIGEN ERVARINGEN ( NA HET LEZEN VAN HET BOEK) MET ANDEREN

IN EEN SCHOOLSITUATIE:
KIND KIEST EEN BOEK UIT
KIND KRIJGT DE TIJD OM HET BOEK TE LEZEN
KIND MAG OVER HET BOEK PRATEN
DE LEERKRACHT ( HELPENDE VOLWASSENE ) ONDERSTEUNT BIJ IEDERE HANDELING VAN
DE CIRKEL
NODIG DE SCHRIJVER UIT.

HIER EEN VOORBEELD HOE IK HET BOEK VAN DE SCHRIJVER MICHAEL REEFS HEB GEPROMOOT.
AANBOD:
Ik kocht op een zaterdagochtend het boek.
LEZEN:
Het hele weekend was ik het boek aan het lezen.
REAGEREN:
Ik deelde mijn ervaringen met de schrijver zelf.
Vervolgens heb ik die met de kinderen uit groep 6 gedeeld.
Ik nam contact op met de schrijver.
Samen gingen we het boek promoten.
EN MET SUCCES: : BINNEN EEN MAAND TIJD HEEFT DE HELFT VAN DE KLAS HET BOEK
GEKOCHT!

blog M Reefs 280513

leescirkel schrijversbezoek

Geef een reactie

