BOEKENRUIL: EEN KISTJE OP DE FIETS EN RUILEN MAAR!

boekenruil 1
boekenruil 3
BIJ DEZE FIETS VIND JE ALTIJD WEL IETS!
WAT EEN LEUK IDEE, WAT EEN GEWELDIG INITIATIEF:
Een collega leerkracht heeft mij geattendeerd op dit buurtproject:
In de wijk Heer Maastricht staat er op de hoek van de Demertstraat
een fiets tegen een lantaarnpaal “geparkeerd”.
Op de bagagedrager bevindt zich een soort kistje met daarin
een aantal boeken en tijdschriften.
De inhoud kan door iedereen eruit gehaald worden, maar met de bedoeling
dat een ieder zelf dan ook weer boeken/tijdschriften terug legt.
Vandaag ( woensdagmiddag 21 augustus 2013) ben ik samen met mijn neefje
Jeen en mijn nichtje Fee naar die fiets gaan kijken…ik heb twee boeken “geruild”
Binnenkort ben ik van plan om een aantal boeken zomaar
in het kistje te leggen……
boekenruil 2

Geef een reactie

