LAAT JE ONDERDOMPELEN IN EEN HEERLIJK BOEKENBAD..BEZOEK EENS EEN KEERTJE DE BOEKENBEURS IN ANTWERPEN….

Boekenbeurs 2013

Boekenbeurs 10

De Antwerpse Boekenbeurs is een jaarlijkse boekenbeurs en vindt traditiegetrouw plaats in de eerste week van november.
Op de Boekenbeurs zijn er o.a. stands van uitgevers en boekhandelaren
In de stands worden boeken verkocht en presenteren zich auteurs uit
binnen-en buitenland. De stands verrassen je niet alleen maar met nieuwe boeken en maar ze verwennen je ook met hun signerende auteurs.
De Boekenbeurs is “the place to be” voor wie het hart aan boeken heeft verpand…. Een waar paradijs voor boekfanaten!
Je kunt een praatje maken met auteurs en je kunt boeken laten signeren.

In 2013 werd de Boekenbeurs voor de 77ste keer gehouden.
Op 10 november ben ik met de trein, vanuit station BILZEN ( met een combiticket: treinreis, tramrit en entree voor maar € 23,30 ) naar Antwerpen geweest. Eerder had ik de Boekenbeurs bezocht in 2009 en 2011.

De eerste keer dat ik naar de Boekenbeurs in Antwerpen kwam, was een openbaring voor mij. Al die boeken, mooi uitgestald in zoveel stands, een lust voor het oog.

Heerlijk om kennis te kunnen maken met nieuwe schrijvers, nieuwe boeken, boekenseries.

Een bezoek aan de Boekenbeurs in Antwerpen voelt voor mij als een warm bad waarin ik mezelf graag onderdompel….en het is voor mij een soort studietrip, een boeiende en leerzame studiereis…..

Hieronder impressies van mijn bezoek aan de Antwerpse Boekenbeurs:

Bilzen 10 nov 2013 half acht ( Station Bilzen 10 november 2013 om 7.30 u)

Boekenbeurs Antwerpen 2011 B

GS Boekenbeurs

Boekenbeurs 10 nov 2013 A

Boekenbeurs 9

Boekenbeurs 5

Boekenbeurs 4

Boekenbeurs 3

Boekenbeurs 1

Geef een reactie

