MONDO VERDE: EEN WERELDREIS IN (ZUID)NEDERLAND

Mondo Verde 2
Mondo Verde 1

Mondo Verde 9Mondo Verde 11

“Een park waar culturen, kunst, architectuur en tuinen uit de gehele wereld worden verenigd.”
Mijn reis op 30 maart 2014 begon in de tropen met haar kleurrijke jungle. Een tropenhal vol met prachtige planten en vogels.
Mondo verde 13
Mondo Verde 5
Mondo Verde 4

Daarna reisde ik naar Italië met de klassieke beeldentuinen en de beroemde Trevi-fontein.

Mondo Verde 3

De reis ging verder richting Japan: een Japanse zen-tuin met echte bonsaibomen.
Mondo Verde 10
Mondo Verde 12
Mondo Verde 6

Al wandelend kwam ik terecht in :
In de Patio de Los Leones. Deze Leeuwenpatio, een onderdeel van het wereldberoemde Alhambra, werd volledig nagebouwd. Onderweg kwam ik ook nog een woestijn tegen met kamelen.
……….en zo heb ik de mooiste plekjes op aarde binnen één dag bezocht.
Inderdaad “een wereldse tuinbelevenis om nooit meer te vergeten”
Mondo Verde 8
Mondo verde 7

Geef een reactie

