JALAN KAJI MEMORIES

Jalan Kaji Jakarta 83 14 weblog

Hoe ver reikt iemands verleden?
Hoe makkelijk bereikbaar, helder en betrouwbaar zijn herinneringen?
Als kind kon ik me herinneren dat wij, toen wij tijdelijk in JALAN KAJI JAKARTA
verbleven, in de buurt woonden van een dansschool. Bijna schuin tegenover.
In die tijd begin jaren 60 was het lied “Oh Carol” van Neil Sedaka enorm populair.
Dat plaatje werd destijds vaak gedraaid in die dansschool.
Begin januari 2015 vroeg een goede kennis van ons of wij in Jalan Kaji dichtbij een dansschool woonden.
Yes, dacht ik……mijn herinneringen zijn nog helder en betrouwbaar……
En dat na meer dan 50 jaar…
In dit huis hebben we tijdelijk gewoond, in afwachting van ons vertrek naar Nederland.
jalan kaji 83 weblog 1

Jalan Kaji weblog 2a

Jalan Kaji 83 2014

Jalan kaji no. 24.
Di rumah ini kami tinggal hanya sementara waktu, menunggu keberangkatan nke Negeri Belanda.
Dulu saya ingat dekat rumah ini adalah sekolah dansa.
Tahun 1983 dan tahun 2014 saya ke sini untuk bernostalgia.
Semuanya telah berubah. Ingatan saya masih ada, masih tetap.

3 gedachten over “JALAN KAJI MEMORIES

  1. Misschien ken je mij ik heb daar ook gewoond bij de dansschool van familie rellum ik heet petermax van dorp en tegen over de dansschool was een ketjap fabriek

Geef een reactie

