SPEUREN NAAR TOEVALLIGE LETTERS: LETTERLIJK ANDERS

 

Speuren naar letters.

Niet zomaar wat letters.

Letters die bij toeval gevormd/ontstaan zijn.

Gedurende de periode oktober 2016 t/m januari 2017 heb ik meegedaan met een fotowedstrijd die uitgeschreven werd door Het Literair Museum in Hasselt.

Een fotowedstrijd bij de tentoonstelling “Retteketet Letterpret”

In mijn enthousiasme ging ik overal zoeken naar “toevallige letters”.

Ruim 24 letters heb ik gevonden, gefotografeerd en …om het leuker te maken

voorzien van een korte tekst.

Helaas heb ik met geen enkele letter een prijs kunnen winnen.

De juryleden Joke van Leeuwen en Harriët van Reek hebben voor drie andere inzendingen gekozen.

Uiteindelijk heeft het Literair Museum mij beloond met een eervolle vermelding en met een mooi boek van Harriët van Reek .

letter weblog 28 literair museum 9 mei b

letter weblog 28 literair museum 9 mei 1

letter weblog 29 boek 1

 

 

letter weblog 2

 

letter weblog 3

 

letter weblog 26 amsterdam

 

letter weblog 4

 

letter weblog 5

 

letter weblog 6

letter weblog 27 Amsterdam g

 

letter weblog 7

 

letter weblog 8

 

letter weblog 9

 

letter weblog 10

 

letter weblog 11

letter weblog 12

 

letter weblog 13

 

letter weblog 14

 

letter weblog 15

letter weblog 16

 

letter weblog 17

 

letter weblog 18

 

letter weblog 19

 

letter weblog 20

 

letter weblog 21

 

letter weblog 22

 

letter weblog 23

 

 

letter weblog 24

 

letter weblog 25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

